2012-04-10

Im A Bad Boys

so hello earthling ... how your day ... gonna make some coffee right now ... enough of this rubbish .. im going to tear you apart ... so greetings again ... the other me possess me for some time ... so sorry earthling ... wassup dude ...

now the blue im going to share is ... guess what ... im really want something ... so the blue is i love someone ... in Malaysia official language is :: AKU CINTA SESEORANG ... okay earthling ...enough of the international language ...

so hello warga dunia sekalian alam semesta yang amat besar ciptaan-NYA ...

aku na kamu la F sekarang ... aku rindu sama kamu sekarang ... aku na jumpa kamu sekarang ... aku na kamu tahu yang aku sayang kamu F ...

so warga sekalian alam ... na tau sape F tu ... lau kamu semua na tau cari la di facebook saya 2112 ... anda boleh mendapat kan ilmu-2 mengenai saya di sana ...

okay sekarang flight saya na berlepas ... we shall meet again wahai warga planet bumi sekalian ... 1 more thing ... korang boleh follow saya dekat twitter ... ni link to my lovely twitter :: World Of Twitter

seriously good bye earthlings ... we shall meet again soon or later .... <3

No comments:

Post a Comment